מחפשים את בית החלומות? מעוניינים למכור את הנכס שלכם? מיקי קודה ייעוץ ושיווק נדלן!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נכס מניב בעיר צומחת

    אחת הדרכים הפופולריות ביותר להשגת רווחה כלכלית, היא השקעת הכסף שלנו למטרת תשואה. אחד מענפי ההשקעה הנפוצים ביותר להשגת תשואה מכובדת היא רכישת דירה להשקעה. אחת מהערים המרכזיות והגדולות בארץ, אשר נחשבת למוקד נדל"ן, הינה חיפה, העיר השלישית בגודלה בישראל. כמו בכל דרך אחרת בה משקיעים לשם הנבת תשואות, גם כאן אנו נתקלים בסיכונים פוטנציאליים לצד רווחים פוטנציאליים, כאשר ישנם סיכונים שניתן לצפות מראש ולמזער אותם על ידי הכנה יסודית מטרימה. משרד התיווך מיקי קודה ייעוץ ושיווק נדל"ן ריכז עבורכם את כל מה שחשוב לדעת טרם בחירת דירה להשקעה.

    נכס מניב בעיר צומחת

    איזה תקציב צריך?

    לפני שמתחילים במלאכת החיפוש אחר דירה להשקעה בחיפה, יש להגדיר הסכום אותו אנו מייעדים להשקעה, או להבין לכל הפחות מהו ההון העצמי שיש להביא לטובת העסקה. אסור לשכוח שכאשר רוכשים דירה להשקעה ישנן הרבה עלויות נלוות שנגזרות גם כן מההון העצמי, וגם אותן צריך לקחת בחשבון (לדוגמא מס רכישה, שכר טרחה של עו"ד, ייעוץ משכנתאות, תיווך ועוד). לאחר שמפחיתים את כלל ההוצאות מהסכום שהוגדר להשקעה, ניתן לבדוק מה יהיה סכום המשכנתא שאפשר יהיה לקבל עבור העסקה. אם מדובר בדירה שהיא לא הראשונה בבעלות המחפש, המשכנתא יכולה להגיע לעד 50 אחוז מערכו של הנכס, בכפוף למגבלות כאלו ואחרות. בשלב זה ניתן יהיה להבין מה היקף המשכנתא האפשרי בערך, כך שגם טווח המחירים הרלוונטי יתבהר ושאלת התקציב תהיה ברורה. אם מתכננים להגדיל את ההון העצמי באמצעות הלוואות מקרנות השתלמות או קופת גמל, חשוב גם להיערך לאותם החזרי הלוואות.

    בוחרים את הדירה האולטימטיבית להשקעה

    הדרך הטובה ביותר למצוא דירה להשקעה בחיפה אשר תואמת לתקציב ולצרכים שלכם, היא להיעזר בשירותי תיווך. מתווכים אזוריים הם בעלי ידע נרחב באזור הספציפי המדובר, וכן יש להם ניסיון ומיומנויות שצברו עם השנים בענף הנדל"ן, כך שיידעו לבצע עבורכם את הדירה הטובה ביותר. במשרד התיווך מיקי קודה ייעוץ ושיווק נדל"ן יסייעו לכם לבחור דירות, להבין מי השוכרים הפוטנציאליים לאזור הנבחר בעיר, מי הם השכנים, מה היקף התחבורה הציבורית ועוד. במשרדנו מכירים היטב את העיר חיפה, עד לכדי תוכניות הבנייה והפיתוח העכשוויות והעתידיות של העירייה, כך שנוכל לסייע לכם לבחור את הדירה המושלמת להשקעה.

     

     

     

    דירות למגורים / השקעה במיוחד עבורך
    מלאו את הפרטים הבאים ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם:

      מחפשים את בית החלומות? מעוניינים למכור את הנכס שלכם? מיקי קודה ייעוץ ושיווק נדלן! לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים

        מיתוג וקידום באינטרנט