מחפשים את בית החלומות? מעוניינים למכור את הנכס שלכם? מיקי קודה ייעוץ ושיווק נדלן!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    קניה ומכירה של דירות בשוק יד שניה

    בבחירת דירה למכירה בחיפה בשוק יד שניה צריך להיערך לבדיקה יסודית יותר הן של המוכר והן של הדירה אותה הוא מוכר. בעת רכישת דירה כזו, יש לבדוק ביסודיות יתרה את כל המסמכים הקשורים לדירה. יש לוודא כי הדירה לא חלק מסכסוך ירושה, כי הבעלים של הנכס הם לא אחד הילדים הקטינים של המוכר וכי כל תהליך המכירה מתבצע באופן חוקי לחלוטין. כדי לא להתמודד עם הבעיות האלה ולא להפסיד כסף ודירה, צריך לדעת איך לקנות דירה למכירה בחיפה בבטחה בשוק יד שניה.

    אילו שאלות לשאול בקניית דירה

    איך בודקים דירה לפני הקנייה? אם אתם לא מנוסים בשוק זה מומלץ לא להסתמך רק על האינטואיציה שלכם אלא לעבוד בשיתוף עם מתווכים בחיפה, אשר מכירים את כל הדקויות של שוק הנדל"ן באזור. ישנן מספר שאלות עיקריות שיש לשאול את הבעלים על מנת להשלים את השלב הראשון בעסקה. מתווכים בחיפה יעזרו לכם קודם כל לברר את הבעלים של הנכס ולהיפגש איתו ישירות. בנוסף מתווך מקצועי ידע לקבל את כל המידע הנחוץ לפני ביצוע העסקה כמו:

    • על סמך מה הושגה זכות הבעלות בדירה;
    • מי רשום היום כבעלים בפועל;
    • נוכחותם של צדדים שלישיים העשויים לתבוע את זכות הבעלות או השימוש;
    • האם ישנם ליקויים נסתרים בדירה;
    • מידע על שכנים: האם קל למצוא איתם שפה משותפת, האם היו סכסוכים ועוד.

    התשובות לשאלות אלו חייבות להיות נתמכות במסמכים רשמיים מאושרים על ידי נוטריון.

    לפני קניה להשקעה בדקו את ההיסטוריה של הדירה

    אם אתם מחפשים דירות להשקעה בחיפה, כדאי לבדוק את ההיסטוריה של הנכס שנבחר. מומלץ לברר באיזו תדירות נמכרה הדירה, האם היו מחלוקות, ליטיגציה ועוד. כדי להעריך את המצב הטכני של הנכס הנרכש, מומלץ לערוך לנכס בדק בית מקצועי, אשר ישלול כל תקלה טכנית או תקלה בתשתיות של הדירה. בנוסף לפני רכישה של דירות להשקעה בחיפה, מומלץ לערוך סקר שוק, כדי לוודא כי אתם תרוויחו מהעסקה, תוכלו להשכיר וכי יש ביקוש לאזור בו נמצאת הדירה. כדאי גם לדבר עם הבעלים על השכנים, כדי למנוע אי נעימות וסכסוכים בעתיד. רכישת דירה דורשת הרבה זמן ומאמץ. עם זאת, התהליך יכול להיות בהחלט נעים, מהיר ורגוע יותר עם תיעזרו בשירותיהם של אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן. אם אתם מחפשים ליווי וייעוץ מקצועי צרו קשר עם Cenruty 21 Diamond Haifa במספר 052-6440124.

    דירות למגורים / השקעה במיוחד עבורך
    מלאו את הפרטים הבאים ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם:

      מחפשים את בית החלומות? מעוניינים למכור את הנכס שלכם? מיקי קודה ייעוץ ושיווק נדלן! לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים

        מיתוג וקידום באינטרנט