מחפשים את בית החלומות? מעוניינים למכור את הנכס שלכם? מיקי קודה ייעוץ ושיווק נדלן!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    כל מה שצריך לדעת על שכונת אחוזה

    לא סתם העיר חיפה נחשבת לבירת הצפון, מעבר להיותה שוקקת חיים ואטרקטיבית, היא גם מציעה לכלל אזרחיה שירותים רבים ורמת חיים גבוהה ואיכותית. אחת מהשכונות הבולטות והמבוקשות בעיר הינה אחוזה, בה יש פעילות נדל"ן ענפה הכוללת רכישת נכסים למטרת מגורים וכן למטרות השקעה. אנשים רבים בוחרים לקיים עסקאות נדל"ן דרך משרדי תיווך כמו משרד התיווך מיקי קודה ייעוץ ושיווק נדל"ן, על מנת להימנע מתהליך מייגע וארוך וכן מפני טעויות שעשויות להיות קריטיות. מחפשים אחר דירות באחוזה חיפה? להלן כל מה שחשוב לדעת אודות אחוזה והדירות למכירה בה.

    כל מה שצריך לדעת על שכונת אחוזה

    אחוזה הינה אחת מהשכונות הוותיקות ביותר בעיר חיפה. השכונה הוקמה בשנות העשרים של המאה התשע עשרה על ידי חברת "אחוזת הרברט סמואל" שמקורה ברומניה, ושמה נגזר מכך. למרות קרבתה לכביש הסואן, רוב הדירות מצויות ברחובות שקטים ורגועים ומכאן שאיכות החיים בה נחשבת לגבוהה במיוחד. דירות למכירה באחוזה חיפה מושכות בעיקר משפחות והורים צעירים מפני שיש בשכונה גני שעשועים רבים, בתי ספר ובתי כנסת. כמו כן, לאור העובדה שהשכונה משתרעת על שטח גדול, ישנם סוגים שונים של נכסים בעיר וגם פוטנציאל להתחדשות עירונית. בניינים רבים צפויים לעבור תמ"א, דבר שתלוי ברצונם של הדיירים בפרויקט שכזה.

     

    הדרך האידיאלית לקניית דירה באחוזה

    כאמור ישנם סוגים שונים של נכסים ברחבי השכונה, ומכאן שטווח המחירים הוא רחב ומשתנה. בעוד שישנם אנשים שקונים דירות באחוזה באופן עצמאי, מרבית האנשים נוטים לפנות לשירותיו של משרד תיווך מקצועי כמו משרד התיווך מיקי קודה ייעוץ ושיווק נדל"ן. הסיבה לכך שמעדיפים לבחור באיש מקצוע הוא שיש לו ידע דואלי, הן מבחינת בקיאות ברזי ענף הנדל"ן והן מפאת ההיכרות המעמיקה שלו עם האזור ועם פרויקטי הבניה המתוכננים בו.

    כאשר בוחרים במתווך למעשה מעבירים את שרביט הניהול לאדם אחר, מקצועי ומנוסה בתחום והוא זה שמנווט את כל הדרך לדירה המתאימה עבורכם. כל לקוח מגיע עם צרכים אישיים ודרישות שונות, והמתווך יידע למצוא את הדירה שתענה על הקריטריונים שלכם על הצד הטוב ביותר, שתהיה המשתלמת והמתאימה ביותר עבורכם לטווח הארוך.

     

    דירות למגורים / השקעה במיוחד עבורך
    מלאו את הפרטים הבאים ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם:

      מחפשים את בית החלומות? מעוניינים למכור את הנכס שלכם? מיקי קודה ייעוץ ושיווק נדלן! לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים

        מיתוג וקידום באינטרנט